مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: 30 کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به قصه ‌های صوتی تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جواد زاهدی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تولید محتوا برای فضای مجازی، امکان استفاده از کتاب‌های کانون برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه از جمله نابینایان و معرفی کتاب‌های کانون به خانواده‌ها و افکار عمومی از اهداف این اقدام فرهنگی است.

وی بیان کرد: فعالیت کودکان با نیازهای ویژه جسمی از جمله نابینایان، ناشنوایان در کنار دیگر کودکان از اهداف کانون است و تولید این محصولات ارتباط این کودکان را با کانون و کتاب‌های آن تسهیل می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: تولید انیمیشن‌های کوتاه و یا موسیقی‌های کودکانه نیز در عرصه مجازی از اقدامات برنامه ریزی شده کانون برای کودکان و نوجوانان استان است.

زاهدی اضافه کرد: خانواده‌ها می‌توانند با عضویت در کانال تلگرامی اداره کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به آدرس @kanoonparvareshazargharbi هر جمعه یک قصه‌ را با عنوان قصه عصر جمعه از این کانال به صورت صوتی دریافت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: این قصه‌ها برای گروه‌های سنی ب و ج و به دو زبان فارسی و ترکی منتشر می شود.

وی بیان کرد: این برنامه از 21 خرداد 95 مصادف با اولین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز و به مدت 30 هفته ادامه می یابد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی دارای بیش از 60 هزار عضو کودک و نوجوان بوده که در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری و به ویژه کتابخوانی در مراکز ثابت و سیار کانون فعالیت می کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.