متوفيان تصادفات رانندگي در محورهاي برون شهري در استان 9 درصد کاهش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،فرمانده انتظامي استان گفت: امسال 32 نفر در تصادفات درون شهري جان خود را از دست دادند.

سردار عليرضا مظاهري با بیان اینکه مردم سرمايه هاي اجتماعي نيروي انتظامي هستند ،افزود: هنگام اعمال قانون و برخورد با تخلفات، برخورد و نحوه رفتار پليس بايد به نحوي باشد که مردم، اعمال قانون را تنها براي حفظ جان خود بدانند.

وي اظهار داشت: فرهنگ سازي نقش مهمي در کاهش تصادفات دارد و هر چه در اين زمينه تلاش کنيم، به ميزان چشمگيري تصادفات کاهش خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان گفت: از ابتداي سال جاري 479 فقره تصادف در محورهاي درون شهري استان به وقوع پيوست که نسبت به مدت مشابه پارسال 8 درصد افزايش داشته است.

سردار مظاهري عدم رعايت حق تقدم، توجه به جلو و عدم رعايت فاصله طولي از مهمترين دلايل وقوع تصادفات درون شهري عنوان کرد و افزود: سواري هاي شخصي و عمومي با 70 درصد، موتورسيکلت سواران 20 درصد و وانت بارها با 6 درصد بيشترين سهم در وقوع اين تصادفات دارند.

اين مقام ارشد انتظامي از کاهش 9 درصدي تصادفات منجر به فوت در محورهاي برون شهري استان خبر داد و گفت: در سال جاري 398 فقره تصادف در جاده هاي برون شهري به وقوع پيوست که 32 نفر در اين سوانح جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.