مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام از اختصاص بیش از 45 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آب و فاضلاب روستایی شهرستان مرزی و گرمسیری دهلران خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله تیموری به دنبال بازدید از پروژه ها ،مخازن وشبکه های آب شرب روستایی دهلران اعلام کرد: این اعتبار از محل منابع ملی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب روستایی دهلران در بخش های مرکزی،موسیان وزرین آباد هزینه می شود.
تیموری با اشاره به مشکلات آب شرب روستایی دهلران اضافه کرد: با تزریق این اعتبار شاهد تحول خوبی در رفع مشکلات آب شرب روستایی شهرستان دهلران خواهیم بود و قسمت عمده این مشکلات در سال جاری مرتفع می شود.
وی احداث چهار مخزن آب شرب روستایی با یک هزار و 400 متر مکعب،18 کیلومتر خط انتقال،14 کیلومتر اجرای شبکه، آبرسانی به روستاهای فاقد آب لوله کشی و تکمیل ایستگاه های پمپاژ از جمله اهداف این بودجه دانست.
تیموری از حفر سه حلقه چاه در بخش موسیان خبرداد و افزود: کار مطالعاتی حفر این سه حلقه چاه برای رفع مشکلات افت فشار آب در روستاهای این بخش تکمیل شده و و بزودی کار نهایی اجرایی می شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گفت: آبرسانی به روستاهای سادات دانشگر، عین صوله، ثارالله ، برم وذالفقار و همچنین مخزن گلوزه و تکمیل ایستگاه پمپاژ گوراب بالا نیز در این اعتبار پیش بینی شده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.