تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان بدون حضور چهار ملی‌پوش این تیم در کمپ تمرینی پردیس کرج دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم فوتبال استقلال خوزستان بدون ملی‌پوشان خود در اردوی اماده‌سازی کرج به سر می‌برد.

این در حالی‌ست که مدافع عنوان قهرمانی پس از پایان لیگ پانزدهم بدون سرپرست کار خود را آغاز و در این اردوی تدارکاتی شرکت کرده است، سرپرستی بهمن روشنایی پس از جدایی ویسی از این باشگاه برای فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

عزت‌الله پورقار نیز که به تازگی به این تیم اهوازی پیوسته، چهارمین بازیکن ملی‌پوش استقلالی‌ها محسوب می‌شود که وی نیز در اردوی تیم حضور ندارد.

همچنین بازیکنانی برای پیوستن به این تیم در تمرینات حضور پیدا می‌کنند تا در صورت صلاحدید به جمع آبی‌پوشان بپیوندند.

در همین راستا، سلمان بحرانی و حسین بازیاری، دو بازیکن فصل گذشته تیم ایرانجوان بوشهر، به همراه چند بازیکن رده سنی امیدها، نفرات جدیدی هستند که به تمرینات تیم استقلال خوزستان اضافه شدهاند و این تیم را در لیگ شانزدهم همراهی خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای جذب عباس بوعذار بازیکن سابق استقلال اهواز خیز برداشته تا این بازیکن را به زادگاه خود بازگرداند.

استقلالی‌ها برای جذب بوعذار باید رضایت مسؤولان باشگاه ملوان را جلب کنند، زیرا با خرید امتیاز تیم نفت تهران توسط ملوانان، این بازیکن رسما بازیکن باشگاه ملوان بندرانزلی است.

همچنین پورموسوی به دنبال دروازه‌بان دوم تیم فوتبال منحل شده نفت تهران است، شیخ‌ویسی هنوز نتوانسته مجوز فسخ قرارداد خود را از این باشگاه اخذ کند.

گویا استقلالی‌های خوزستان نیز امید خود را از جذب این بازیکن بریده‌اند و به دنبال گزینه‌های دیگری برای چارچوب دروازه خود می‌گردند.

شاگردان پورموسوی قرار است در ادامه این اردو، دو بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های نیروی زمینی و احسان ری برگزار کنند.

دومین اردوی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال خوزستان که در کمپ تمرینی پردیس کرج برگزار می‌شود، از 23 خردادماه آغاز شده و تا اول تیرماه با انجام کارهای بدنسازی و چند بازی تدارکاتی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.