استاندار سمنان از راه‌اندازی سامانه اینترنتی "بهین‌یاب" برای مدیریت بحران واحدهای غیر فعال در استان متبوعش خبر داد.

uncمحمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکود و غیرفعال شدن واحدهای تولیدی استان متبوع خود اظهار داشت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و سامانه‌ای اینترنتی "بهین‌یاب" برای مدیریت این بحران راه‌اندازی شده است.  
 
وی ادامه داد: واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی که دچار مشکل هستند پس از ثبت نام در این سامانه، مقدمات کار را برای آنان فراهم می‌کنیم و به این وسیله پیش‌بینی می‌شود که چگونه می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.
 
استاندار سمنان با اشاره به اینکه اگر واحدهای تعطیل راه اندازی شود اشتغال‌زایی بیشتری صورت می‌گیرد متذکر شد: هر تصمیمی از اقتصاد مقاومتی باید به ایجاد اشتغال بیانجامد و شرایطی را بوجود بیاورد تا کسانی که فاقد شغل هستند بتوانند از آن واحدها شاغل شوند.  
 
خباز خاطر نشان کرد: طبق آمارهای منتشر شده نزدیک به 400 واحد در سامانه مربوطه ثبت نام کردند و ما در شُرف طراحی و برنامه ریزی برای این واحدها هستیم. براین اساس واحدها به نوبت در یک گروه سه نفره با حضور نماینده استاندار، نماینده سازمان صنعت و معدن، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با توجه به تقاضای آنها و البته با کمک نماینده بانک، پرونده‌ها پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار