حافظ در پایان معاملات سکته کرد/ شاخص کل در محدوده 73 هزار واحد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 727.81 واحدی به عدد 73 هزار و 972 واحد رسید.

حافظ در پایان معاملات روی خوش ندیدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 727.81 واحدی به عدد 73 هزار و 972 واحد رسید.
 
براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 873 میلیون سهم طی 59 هزار نوبت معاملاتی بود.  
   
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 102.90 واحد کاهش به عدد 13 هزار و474 واحد رسید.    
   
گفتنی است نماد شبندر، خودرو، خساپا، پارسان، شپناف رمپنا، فارس با اعمال منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.  
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 7.80 واحد کاهش به عدد 781 هزار و 30 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 392 میلیون سهم طی 29 هزار نوبت معاملاتی بود.  
 
بازار بورس حال خوشی نداشت

عظیم ثابت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز گفت: امروز شاخص کل وارد کانال 73 هزار واحد شد و شرایط سختی را برای بازار رقم زد.

ثابت تصریح کرد: بیساری از شرکت ها همچون خودرو، بانکداری و پالایشگاهی و فلزات بیشترین اثر منفی را بر بازار داشتند پیش بینی می شود که از تیرماه بازار وضعیت بهتری را داشته باشد چرا که بیشتر سهام ها بیش از این پایین آمده است.

این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: اکثر سهامداران 15 تا 20 درصد سهام خود را کاهش دادند.

ثابت با اشاره به اینکه شرایط فعلی بازار رضایت بخش نیست افزود:با توجه به کاهش قیمت ها امیدواریم در ماه آینده وضعیت بورس بهترشود.

به گفته وی، وضعیت بازار بورس نسبت به هفته گذشته، وضعیت بدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار