فرمانده عملیات آزاد سازی فلوجه با اشاره به اینکه این شهر در چنگ نیروهای عراقی قرار دارد، تسلط کامل بر آن را نیازمند زمان دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، عبدالوهاب ساعدی، فرمانده عملیات آزاد سازی فلوجه، گفت: ما با رصد سیستم های ارتباطی داعش متوجه درخواست های کمک متوالی آنها شده ایم.آنها از کمبود شدید نیرو رنج می برند.تاکنون ما بیش از 600 نفر از داعشی ها را کشته ایم.

وی افزود: حمایت غیرنظامیان یکی از اولویت های ما را تشکیل می دهد.ساکنان این مناطق در حال خارج شدن هستند. فلوجه در دسترس است و ما به زمان برای به اتمام رساندن عملیات نیاز داریم.
ساعدی تاکید کرد: داعش انتظار نداشت که نیروهای عراقی قادر به نفوذ به خطوط دفاعی آن در حومه فلوجه باشند.

فرمانده عملیات آزاد سازی فلوجه افزود:  داعش چهار خط دفاعی ایجاد کرده بود شامل؛ خندق، تونل، بمبها و تک تیراندازان.آنها نمی خواستند که ما به مرکز فلوجه برسیم، اما نیروهای ما همه این موانع را کنار زدند.

وی در ادامه بیان کرد: داعش به نیروهای خود دستور داده است که زخمی های خودشان را از بین ببرند زیرا مجروحان را به مثابه بارسنگین می دانند به ویژه که آنها وسیله حمل و نقل هم ندارند. آنها سر کشته شدگان خود را جدا می کنند تا پلیس الانبار آنها را شناسایی نکند.

ساعدی تاکید کرد: داعشی ها به دلیل کمبود سوخت و از ترس مورد حمله قرار گرفتن با دوچرخه جابجا می شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
باسلام ودرودبه شهیدان اسلام در اقسانقاط دنیا وسلامتی برای زرمندگان مسلمان خدایا خبر خوش آزادسازی فلوجه را زودتر به ما عنایت کن
آخرین اخبار