نماینده مردم هندیجان گفت: دولت در ایجاد بسترهای اشتغال در مناطق محروم و بحث نظارت توجه بیشتری داشته باشد.

دولت برای مناطق محروم تدبیری بیندیشد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر و هندیجان پس از ارائه گزارش وزیر کار و رفاه اجتماعی با تشکر از حضور پررنگ مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از گزارش جامع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر می‌کنم اما آنچه که از بیان این گزارش مشخص است این است که در ایجاد مشکلات اقتصادی جامعه امروز هیچ یک از برنامه ریزی‌ها تحقق پیدا نکرده است.

وی با اشاره به عدم وظیفه مندی و نتیجه‌گرایی در میان مسئولان کشور بیان کرد: باید بپذیریم که در نتیجه‌گرایی نمره قبولی نداریم اگر مشت نمونه خروار است نمونه کامل و جامع عدم تحقق برنامه ریزی اقتصادی، حوزه انتخابیه اینجانب است که علیرغم ظرفیت‌های گسترده، بیکاری، طلاق و جرم و جنایب بیداد می‌کند حداقل اگر در ایجاد بسترهای اشتغال ناتوان هستیم به بحث نظارت توجه داشته باشیم.

گلمرادی در ادامه خاطر نشان کرد: مردمی که در گرمای 50 درجه زندگی می‌کنند اگر شغلی ایجاد می‌شود متعلق به فرزندان این مردم است نه افراد غیربومی. قطع مستمری مددجویان طرح بسیار اشتباهی بوده است تقاضامندم که به اختلاف حقوق میان کارمندان مشاغل مختلف توجه شود یک فرد در صنایع پتروشیمی یک چهارم یک کارگر را دریافت می‌کند.

نماینده مردم هندیجان با بیان اینکه کارگران این استان بدون بیمه 40 الی 50 سال است که چرخه اقتصادی کشور را می‌چرخانند، ادامه داد: اگر مشکلات این استان در دولت تدبیر و امید حل نشود پس در کدامیک از دولت‌ها قرار است تدبیری سنجیده شود، این گزارشات به درد مردم نمی‌خورد با تدبیر مایه یأس مردم نشوید.

وی در پایان بیان کرد: تکلیف خانواده‌هایی که بخاطر بیکاری متلاشی می شوند با دولت است و انتظار دارم دولت تدبیر و امید که بیشتر از یک سال تا پایان آن باقی نمانده است هرچه زودتر تدبیری بیاندیشد. اگرچه این گزارشات شیرین است اما تلخی آن را مردم حوزه انتخابیه بنده می‌چشند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار