مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاد هدایت تیم ملی جوانان را قبول نکردم و همچنان در کادر فنی پرسپولیس فعالیت می‌کنم.

پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را قبول نکردم/ خواسته‌های برانکو محقق شدمصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به اینکه حدود 5 سال در تیم‌های پایه حضور داشتم مسئولان مرا در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان قرار دادند اما من این پیشنهاد را قبول نکردم.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنان در کادر فنی پرسپولیس حضور دارم و تمام تلاشم را برای خدمت به تیم پرسپولیس انجام می‌دهم. خوردبین به عنوان یکی از بزرگان تیم پرسپولیس در سمت سرپرستی مشغول به فعالیت است و قرار نیست که من جانشین خوردبین شوم.

قنبرپور درباره تمدید قرارداد کریم باقری تصریح کرد: مذاکراتی بین باقری و طاهری انجام شده است اما تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

مربی پرسپولیس درباره غیبتش در تمرین پرسپولیس گفت: در روزهای ابتدایی تمرینات نتوانستم در جمع سرخپوشان حاضر شوم اما از فردا در تمرینات حضور می‌یابم تا به عنوان یک سرباز در خدمت پرسپولیس باشم.

قنبرپور درباره معرفی اعضا هیئت مدیره جدید پرسپولیس گفت: این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیدم. به هر حال هر کسی در هر جایگاهی باید برای سربلندی تیم محبوبش تلاش کند. همچنین ثبات در باشگاه پرسپولیس حاکم شده است و همه در جایگاهشان انجام وظیفه می‌کنند.

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان خوبی تا کنون جذب کردیم همچنین از بازیکنان فصل گذشته که زحمت زیادی کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم. باشگاه پرسپولیس 80 درصد از بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کرده است.

قنبرپور در ادامه عنوان کرد: به هر حال زمان به حد کافی برای تکمیل تیم برای فصل بعد را داریم. در حال حاضر در دفاع میانی و خط حمله باید بازیکن جذب کنیم. با حضور در سه جام مستلزم جذب بازیکنان شاخص برای فصل آینده است.

وی درباره وضعیت مهرداد محمدی بیان کرد: حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی نشده است و وضعیتش تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

قنبرپور درباره مذاکره کنعانی‌زادگان با تیم استقلال گفت: کنعانی‌زادگان بازیکن آزاد است و می‌تواند با هر تیمی مذاکره کند. این بازیکن مذاکراتی با ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه داشته است و تکلیفش به زودی مشخص می‌شود. 

مربی پرسپولیس درباره وضعیت طارمی بیان کرد: این بازیکن تمایل به حضور در اروپا دارد. به هر حال طارمی بازیکن جوان و آینده‌داری است. امیدوارم هر تیمی که می‌رود نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت باشگاه تمام سعی و تلاشش را برای جذب بهترین بازیکنان انجام می‌دهد و هیئت مدیره هم در این زمینه حمایت‌های لازم را می‌کند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار