معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : همه واحدهایی که در بخش صنعت ٬کشاورزی و خدمات مشکل دارند باید مشکلشان در کارگروه تسهیل بررسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا رحیمی با تاکید بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید پشت در ستاد تسهیل بماند،تاکید کرد: ما هم تا جایی که توانستیم در هر جلسه مشکل چهار تا هشت واحد صنعتی را مطرح و به آن رسیدگی کردیم.

وی یادآوری کرد: البته برخی از واحدها هم هستند که مشکلات و مسائل آنها فرای اختیارات دستگاه‌ها است.

به گفته این مسئول، بانک‌ها هم باید همکاری بیشتری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشند، زیرا عمده مشکلات واحدهای بحران‌زده به بانک‌ها باز می‌گردد.

رحیمی در خصوص برخی از واحدهای تولیدی بزرگ مانند "اسید سیتریک"، "پنیر غرب" و ... که حل مشکل آنها می‌تواند از جمعیت بیکار استان کم کند، گفت: برای حل مشکل این واحدها باید از ظرفیت کارگروه ملی تسهیل و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده کرد.

وی در ادامه بازار فروش را نیز از مشکلات مهم واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال اعلام کرد و افزود: این وظیفه به عهده خود واحدها است که جای محصول خود را در بازارهای داخلی و خارجی باز کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در این بخش ضعیف عمل کرده‌ایم، اظهار کرد: این که از صادرات سه میلیارد دلاری سالانه استان فقط 400 تا 500 میلیون دلار سهم تولیدات استان می‌باشد، بیانگر بازاریابی ضعیف ما است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.