اراک ؛

افزایش 20 تا 40 درصدی نرخ کرایه اتوبوس

نرخ کرایه اتوبوس عمومی از 20 درصد برای دارندگان فرا کارت تا 40 درصد به صورت پرداخت نقدی به تصویب شورای اسلامی کلانشهر اراک رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛بر اساس این مصوبه، کرایه اتوبوس تا میزان 500 ریال به صورت نقدی و میزان 350 ریال برای دارندگان فرا کارت و در مسیرهای تا 18 کیلومتر که پیش از این نرخ آن دو هزار و 500 ریال بود، 20 درصد و مسیرهای از 18 کیلومتر به بالا که پیش از این نرخ مصوب سه هزار ریال داشت به میزان 20 درصد برای دارندگان فرا کارت افزایش یافت.

بر اساس این مصوبه نرخنامه جدید برای افرادی که از فرا کارت استفاده نمی کنند و به صورت نقدی کرایه اتوبوس را پرداخت می کنند، در هر مسیر 40 درصد افزایش دارد.

لیست مکان های دارای مجوز پارک بان ها و پارکینگ های مسقف، پرداخت 214 میلیون و 500 هزار ریال از محل اعتبارات ماده 17 برای آزادی هشت نفر از زندانیان بی بضاعت واجد شرایط، سرمایه گذاری در بوستان شقایق، واگذاری یک واحد ملکی شهرداری به دفتر نمایندگی بازنشستگان نیروی دریایی ارتش به صورت اجاره یکساله رایگان، از دیگر مصوبات این نشست بود.

تفریغ بودجه سال 94 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از نظردرآمد و هزینه به مبلغ 102 میلیارد و 261 میلیون و 39 هزار ریال، تفریغ بودجه سال 94 سازمان مدیریت تاکسیرانی شهرداری از نظر درآمد و هزینه به مبلغ هشت میلیارد و 98 میلیون و 377 هزار ریال و اختصاص شش میلیارد ریال هزینه برای مشارکت در ساخت زائر سرای امام رضا (ع) در مشهد مقدس به صورت ماهانه 500 میلیون ریال، از دیگر مصوبات این نشست بود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در این نشست گفت: استفاده از تسهیلات و اوراق مشارکت یکی از بهترین راهها در بحث کاهش مشکلات نقدینگی در اجرای طرح های شهری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تاج آباد در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی پروازهای مجدد فرودگاه اراک به عسلویه اشاره کرد و گفت: به زودی پروازهای دیگر نیز در این فرودگاه برقرار می شود اما تداوم پروازها در گرو حمایت مردم است.

انتهای پیام/ ف
برچسب ها: نرخ کرایه ، اتوبوس ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی کرایه اتوبوس, اقدامی غیرقانونی است و سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید با گرانی ها برخورد کند چون نرخ تورم ۹ درصد نه ۲۰ درصد نه ۴۰ درصد , ثانیا به علت الودگی هوای اراک باید استفاده از اتوبوس واحد, مجانی باشد یا با قیمت خیلی کم تا مردم تشویق شوند به استفاده از اتوبوس