در آیینی معنوی از خانواده شهید صالح صالحی نخستین شهید مدافع حرم رامشیر تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در این برنامه حجت الاسلام‌ غضبان معرف امام جمعه رامشیر و سعید فیوضی فرماندار با حضور در منزل شهید صالحی از خانواده معظم این شهید مدافع حرم تجلیل کردند.

مصطفی هنرمندیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامشیر نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی با خانواده شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم این شهرستان دیدار کرد و آنها را مورد تفقد قرار داد.

مسئولان شهرستان رامشیر با حضور در گلزار شهدای رامشیر مزار نخستین شهید مدافع حرم این شهرستان را زیارت کردند و یادش را گرامی داشتند.

همچنین در یک آیین معنوی مزار مطهر شهید صالحی در گلزار شهدای رامشیر غبار روبی و عطرافشانی شد.

شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر، در یکم فروردین ماه سال 1350 به عنوان نخستین فرزند در خانواده خود در شهر رامشیر خوزستان دیده به جهان گشود که پس از او خداوند 2 برادر و 3 خواهر دیگر نیز به او و خانواده‌اش عطا کرد.

این دلیرمرد رامشیری برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) 2 بار به کشور سوریه اعزام شد و جانانه با دشمنان جنگید.شهید صالح صالحی بار دوم که به سوریه رفت مدتی در این کشور حضور داشت و سرانجام در بهمن ماه سال 1394 در نبرد با تکفیری های مزدور به فیض عظیم شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر خوزستان روز یکشنبه 25 بهمن ماه 1394 از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به خوزستان منتقل شد و روز دوشنبه 26 بهمن ماه سال 1394 در زادگاهش رامشیر تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر از مسجد امام خمینی (ره) آغاز شد و تا گلزار شهدای این شهر ادامه داشت که پس از برگزاری این آیین در کنار شهدای این شهر آرام گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.