دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اعلام کرد: تیراندازی در شهر اورلندو یک اقدام تروریستی بود و مثل حملات 11 سپتامبر به تحقیقات درباره آن می‌پردازیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اعلام کرد: تیراندازی در شهر اورلندو یک اقدام تروریستی بود و مثل حملات 11 سپتامبر به تحقیقات درباره آن می‌پردازیم. ما بیشتر اسناد و مدارک را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از تمامی امکاناتمان برای پیشبرد تحقیقات درخصوص این حادثه استفاده می‌کنیم اما بیشتر جزئیات محرمانه هستند و افشای آن برای ما ممکن نیست.

همچنین دادستان کل آمریکا اعلام کرد: تحقیقات درباره حادثه تیراندازی در اورلندو ادامه دارد اما همچنان در مرحله اولیه است و فرد مشخصی متهم شناخته نشده است.

دادستان آمریکا گفت: اگر عاملان این حمله مشخص شوند، محاکمه خواهند شد.

شهردار اورلندو نیز تأکید کرد: ما هرگز تسلیم این حوادث بزدلانه نخواهیم شد و جامعه ما از همان آغاز در مقابل چنین حوادثی ایستاده است.

وی گفت: ما اسامی قربانیان را در سایت ویژه شهر اورلندو قرار داده‌ایم.

روز یکشنبه به دنبال تیراندازی در شهر اوراندو در ایالت فلوریدای آمریکا 50 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند. به گفته منابع عمر متین که اصالتا افغانی است به عنوان عامل این حمله معرفی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار