مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی گفت: باتوجه به هدف گذاری صورت گرفته خواستار حضور موفق در لیگ شانزدهم هستیم.

سهرابی : هدف گذاری باشگاه حضور موفق در لیگ برتر است / نواقص خطوط سه گانه رفع می شودمیرمعصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره روند ماشین سازی در نقل و انتقالات اظهار کرد: به طور قطع باشگاه سعی می کند که خواسته های سرمربی تیم مبنی بر جذب بازیکنان را اجرایی کند. و بازهم تا پایان نقل وانتقالات به جذب بازیکن ادامه می دهد.

وی در ادامه افزود: ما در نظر داریم سه  تا چهار بازیکن شاخص دیگر را جذب کنیم و خواستار حضور پرقدرت درلیگ شانزدهم هستیم .

سهرابی بیان کرد: در این راستا ما با هافبک سوریه ای به توافق رسیده و باوی توافق یکساله منعقد کرده ایم. سعی ما  در برطرف کردن نواقص خطوط سه گانه تیم بوده است وبازیکنانی را جذب کرده و تلاش می شود بازیکنان دیگری به خدمت گرفته شوند.

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص برنامه های تیم ماشین سازی گفت: از فردا تمرینات تیم در مجموعه ورزشی شهید توانای شهرداری تبریز برگزار میشود و پس از آن اردویی در تهران تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم رایزنی کنیم که مکان اردو را در چه کشوری برگزار کنیم و به این منظور ترکیه یا گرجستان را در نظر گرفته ایم که در نظر داریم دریکی از این کشورها اردو برگزار کنیم.

سهرابی در باره هدف گذاری باشگاه ماشین سازی گفت: هدف باشگاه کسب رده بالای جدول است و در این راستا امکانات لازم را به کار می گیریم. البته تست هایی را برگزار می کنیم که بازیکنان تبریزی و شهرهای اطراف مراجعه می کنند ومستعدها شناسایی می شوند.

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد: ماشین سازی تلفیقی از بازیکنان جوان، بومی وبا تجربه است که همین عوامل باعث موفقیت تیم می شود.

وی در پایان یاد آورشد: امیدوارم که ماشین سازی به جایگاه شایسته خود در لیگ دست یافته ودل هواداران تبریزی را شاد کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار