برنامه شاگردان سعداوی مشخص شد

تیم فوتبال فولاد خوزستان اولین اردوی آماده‌سازی خود را در شهر بروجرد برگزار خواهد کرد.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان    جلسات تمرینی تیم فولاد خوزستان با جمعی از بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه و همچنین نفراتی که وضعیت قرارداد آنها در روزهای گذشته تعیین تکلیف شده در حال انجام بوده و در این راستا شاگردان نعیم سعداوی، صبح امروز (دوشنبه) یک جلسه تمرینی برگزار کردند و بعدازظهر هم با حضور در زمین اختصاصی فولاد به انجام تمرین خواهند پرداخت و پس از آن به استخر باشگاه خواهند رفت.

فولادی‌ها صبح فردا برنامه خاصی نخواهند داشت و قرار است بعدازظهر تمرین‌های خود را پیگیری کنند. در ادامه شاگردان سعداوی روز چهارشنبه استراحت می‌کنند و صبح روز پنجشنبه از اهواز عازم شهر بروجرد خواهند شد تا اردویی از تاریخ 27 خرداد لغایت 3 تیر در یکی از کمپ‌های ورزشی این شهر برگزار کنند.

در همین حال بر اساس برنامه کادر فنی، نتیجه بررسی نهایی روی نفراتی که در جلسات تمرینی به صورت تستی حضور داشته‌اند تا پیش از آغاز این اردو اعلام خواهد شد و در همین حال احتمال اضافه شدن بازیکنانی در خلال این اردو هم وجود خواهد داشت.

فولادی‌ها پس از انجام این اردو، در اهواز چندین جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد و پس از آن در روز سه‌شنبه (8 تیر) این شهر را به مقصد تهران ترک خواهند کرد تا یک اردوی 8 روزه را در منطقه پردیس کرج آغاز کرده و روند آماده‌سازی را بر اساس برنامه ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار