معاونین دادستان و جمعی از قضات در ماه مبارک رمضان با حضور در زندان مركزي كرمان به بررسي مشكلات ومسائل قضايي مددجويان پرداختند.

دیدار چهره به چهره قضات وزندانیان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در راستاي اهداف عالي قوه قضاييه و سازمان زندان ها مبني بر كاهش جمعيت زندانها، جمعی از قضات دادگاهای عمومی کرمان ضمن بازديد از زندان و با حضور در اندرزگاه ها به صورت چهره به چهره به درخواست‌ها و مشکلات قضایی مددجویان رسیدگی و به سوالات مطرح شده از سوی آنان پاسخ داده شد.

در حاشیه این بازدید مدیر زندان کرمان ضمن احساس خرسندی از حضور مستمر قضات در زندان گفت: حفظ کرامت انسانی یکی از اصول مهمی است که می بایست در زندانبانی امروزی به نحو شایسته رعایت شود.

سليماني با اشاره به عواقب مخرب ناشی از عدم رعایت حقوق شهروندی در برخورد با زندانیان افزود: حفظ شأن انسانی زندانیان و صیانت از شخصیت آنها اقدامی مهم در راستای کاهش آسیب رفتارهای پرخطر است.

وی در ادامه با بیان برکات ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد : حضور قضات در این ماه مبارک در میان زندانیان علاوه بر جنبه های مثبت روحی و روانی در راستای تکریم شخصیت آنان، می تواند در اعطای امتیازات مختلف و حتی تسریع در روند صدور احکام موثر باشد.

در پایان این بازدید قضات ضمن ارزیابی مثبت فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان از از مسئولین زندان تقدیر و تشکر کردند و در خصوص رفع مشكلات و موانع قضايي مددجویان زندان كرمان دستورات لازم را صادر نمودند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: دیدار ، زندان ، چهره ، مشکلات ، قضات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار