نماینده اردبیل در مجلس گفت: هیئت دولت، قول تکمیل راه آهن اردبیل- میانه را داد که هنوز انجام نشده است.

رئیس جمهور، وعده‌های اعلام شده خود را در سفرهای استانی جامه عمل بپوشاندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری نماینده اردبیل، امروز دوشنبه 24 خردادماه، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بعد از اظهارات وزیر راه و شهرسازی، خطاب به وی بیان داشت: با توجه به سیاست‌های حمل و نقل ریلی و اولویت وزارت راه در این مسئله، انتظار داریم راه آهن اردبیل- میانه سریع‌تر در اولویت اجرایی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط استراتژیک اردبیل که دروازه قفقاز و روسیه به کشور است، باید هرچه زودتر، توسعه راه‌های ریلی و بزرگراهی اردبیل مدنظر قرار گیرد.

نماینده اردبیل بیان داشت: در سفر سال 93 هیئت دولت به استان اردبیل، یکی از مصوبات، تکمیل و بهره‌برداری از راه آهن اردبیل- میانه از طریق فاینانس 4 ساله خارجی 207 میلیون یورویی تا سال 96 بود که رییس جمهور قول داد تا پایان دولت، بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: اما تاکنون هیچ‌گونه اقدام مفیدی انجام نشده و نه تنها فاینانس خارجی حل نشده بلکه به صفر نیز رسیده است و این در حالی‌است که پروژه مشکل فنی ندارد و تنها به دلیل اظهارنظر کارشناسی یک نفر، این مشکل ایجاد شده است.

بدری خاطر نشان کرد: استان اردبیل 1700 کیلومتر راه شریانی دارد که با توجه به نقش بزرگراه‌ها در سفر و گردشگری، از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم نسبت به اجرای کامل بزرگراه‌ها در این استان اقدام کند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار