نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس گفت: مسکن مهر امروز به دلیل نبود امکانات تنها تبدیل به یک اقامتگاه برای مردم شده است.

مسکن مهر، امروز تنها یک اقامتگاه شده است/ طرح مسکن اجتماعی به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل، در صحن علنی امروز دوشنبه 24 خردادماه، طی اظهاراتی بعد از سخنان وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی، از وزارتخانه‌های زیربنایی کشور و عرصه خدمات عمومی به مردم است.

وی ضمن تشکر از آخوندی به دلیل راه‌اندازی کمیسیون امنیت راه‌ها به منظور کاهش تصادفات، خطاب به وزیر اظهار داشت: در مورد تعهد مسکن مهر، خود را پاسخگو دانستید اما مشکلات همچنان پابرجاست.

ساداتی نژاد در ادامه افزود: نبود فضای سبز، امکانات بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و ...، مسکن مهر را تنها به محلی برای اقامت تبدیل کرده که باید هرچه سریعتر این مشکل حل شود؛ البته در این مورد نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها نیز هست.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس تصریح کرد: طرح جایگزین مسکن اجتماعی به کجا رسیده؛ زیرا مشکل اصلی جوانان امروز تأمین مسکن است.

وی با تأکید بر اینکه راه، یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری در کشور است گفت: طرح مشترکی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید انجام شود؛ زیرا برخی جاده‌های با ارزش گردشگری، به دلیل وجود تصادفات زیاد، دیگر مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

ساداتی نژاد ادامه داد: تکمیل جاده‌هایی که مرتبط به سفرهای زیارتی است نیز باید کوتاه شود تا در سوخت هم صرفه‌جویی شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت دهیاری‌ها به خوبی استفاده نمی‌شود گفت: رابطه دهیاری‌ها با بنیاد مسکن نیاز بازنگری دارد تا از ظرفیت آن‌ها به خوبی استفاده شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار