سومین تمرین فصل جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دوازده بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

حضور چند بازیکن جدید در تمرین امروز سرخپوشانبه گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرخپوشان پایتخت در حالی امروز تمرین کردند که چند بازیکن از جمله لوبانوف، نورالهی و کامیابی نیا خود را به سرمربی تیم معرفی کردند.

با وجود حضور 12 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی اما فقط یازده بازیکن تمرین کردند و کامیابی نیا در کنار زمین به تماشای تمرین سرخپوشان پرداخت.

برانکو مثل روزهای گذشته از ساعت 9:15 صبح در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود .

ابتدا برانکو چند دقیقه ای با بازیکنان به صحبت پرداخت و بازیکنان زیر نظر مارکو تمرینات بدنسازی و دو شامل پریدن از روی موانع، دور زدن نیزه ها دیگر قسمت های تمرین را انجام دادند.

حدود 15 هوادار در پشت درهای بسته نیز حضور داشتند و با ورود بازیکنان با آنها صحبت کردند. شوخی های ایگور پانادیچ با بازیکنان از نکات جالب تمرین امروز سرخپوشان بود و پرسپولیس با دو دروازه بان تمرین کردند.

تعدادی از کارکنان ورزشگاه قسمت هایی از ورزشگاه که دچار نقایص است را برطرف کردند و مسئولان شهرداری مشغول ترمیم زمین منتهی به ورزشگاه هستند.

در تمرین امروز سرخپوشان، محمد انصاری همچنین به دویدن در کنار زمین اکتفا کرد و زودتر از سایرین از محل تمرین خارج شد.

سایر بازیکنان، تمرینات قدرتی و سرعتی با مشارکت توپ را در دستور کار داشتند. پس از آن چوک و استیلینوویچ از بازیکنان تست سرعت گرفتند و پس از آن تمرین ادامه پیدا کرد.

تمرین امروز سرخپوشان در ساعت 11:30 به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار