مدیرکل سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: نخستین جشنواره عکاسى بهترین ضیافت رحمانی با موضوع ماه مبارک رمضان در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود:نخستین جشنواره عکاسى بهترین ضیافت رحمانی باهدف به تصویرکشیدن زیبایى‌هاى رمضان، برگزار می‌شود که علاقه‌مندان مى‌توانند با ثبت لحظات دربخش‌هاى دوربین عکاسى و تلفن همراه با موضوع بهترین ضیافت رحمانی شرکت کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌تواند عکس‌های خود را با موضوع ماه مبارک رمضان و فضایل این ماه و ثبت لحظات بندگى مخلوق در برابر خالق خویش، استقبال ازماه مبارک، نماز، دعا، راز و نیاز، ذکر، صدقه وخیرات، سفره‌های افطار وسحر، عبادت‌های جمعی، تلاوت قرآن، صله رحم، شبهای قدر و عید فطرموضوع ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه عکس‌ها می‌تواند از دریچه دوربین عکاسى یا تلفن همراه باشد، تصریح کرد: آخرین مهلت 20 تیر 95 و داورى آثار 25 تیر خواهد بود و شرکت در این جشنواره براى همه علاقه‌مندان آزاد است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان افزود: هر شرکت‌کننده مى‌تواند در دو بخش عکاسى با دوربین و عکاسى با تلفن همراه شرکت کند و عکسها نباید با برنامه‌هاى رایانه‌اى دست‌کارى شده باشند و باید فایل ارسالى با فرمت Jpeg و سایز20*30 رزولیشن dpi 72 تهیه شود.

وی گفت: هرعکاس مى‌تواند حداکثر 3 عکس رنگى ارسال کند و برگزارکننده انتظار دارد عکاسان آثاری ارسال نمایند که در ماه مبارک رمضان سال گذشته و امسال ثبت یا خلق شده باشد و در صورت امکان پیش از این در هیچ جشنواره‌اى ارائه نشده باشند.

انتهای پیام./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار