مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تمدید اعتبار گواهینامه سیستم‌های مدیریتی HSEQ در این شرکت خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امین محمدی صبح امروز در حاشیه جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به ممیزی انجام شده اظهار کرد: با استقرار سیستم‌های مدیریتی، دیدگاه فرایند گرایی، حفاظت از محیط زیست، سلامت شغلی کارکنان و جلب نظر و رضایت‌مندی ذی‌نفعان در سرلوحه فعالیت‌های شرکت قرار داشته است.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: سالانه اهداف سازمان در راستای بهبود عملکرد فرآیندهای سازمان، تدوین، جاری‌سازی و پایش و در نهایت تجزیه و تحلیل می‌شود.
 
محمدی نیروی انسانی را مهم‌ترین حلقه و سرمایه سازمانی برشمرد و تصریح کرد: هرگونه تلاش در راستای رضایتمندی کارکنان و بالا بردن انگیزش و سطح دانش و آگاهی آن‌ها را از مهم‌ترین عوامل در تحقق اهداف و نیل به تعالی سازمانی است.
 
وی با اشاره به ممیزی انجام شده ابراز کرد: فرآیند ممیزی مراقبتی در خرداد ماه و با حضور ممیزان با صلاحیت شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS در سطح واحدهای ستادی و عملیاتی، مطابق با برنامه ممیزی و در راستای بررسی انطباق سیستم‌های استقرار یافته با استانداردهای مدیریتی بین‌المللی انجام شد.
 
محمدی گفت: در ممیزی مراقبتی اخیر، گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008، مدیریت کیفیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی 2010 :29001 ISO/TS، مدیریت زیست محیطی 14001:2004 ISO ایمنی و بهداشت حرفه ای 2007 : OHSAS18001 و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE E&P FORUM:1994 مورد ممیزی قرار گرفته و تمدید اعتبار گردید.
 
وی با اشاره به حجم بالای فرآیند ممیزی مراقبتی و لزوم تهیه تمهیدات لازم و مورد نیاز از جمله حمل و نقل، سیستم‌های ارتباطی و خدماتی و برقراری ارتباط با ممیزی شوندگان یادآور شد: در طول 3 روز ممیزی، 57 نفر از کارشناسان فعال در حوزه نگهداشت سیستم‌های مدیریت یکپارچه، سیستم‌های ممیزی را پشتیبانی کرده و نقش بسزایی در اثربخش بودن ممیزی مراقبتی داشتند.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز کرد: برنامه‌ریزی، پیگیری و تلاش و زحمات همه همکاران سازمان به ویژه اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری نیز قابل تقدیر است.
 
محمدی در پایان ضمن تبریک موفقیت به همه پرسنل توانمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: تلاش در راستای ارتقای سیستم‌های مدیریتی از جمله سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:200 و محیط زیست ISO14001:2004 از اهم اهداف و برنامه‌هایی بوده که این شرکت در سرلوحه فعالیت دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و کوشش همه همکاران در ممیزی مراقبتی سال 96، شاهد دریافت گواهینامه سیستم‌های مدیریتی با ویرایش سال 2015 باشیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.