لرستان؛

خرید۴۶هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: تا کنون ۴۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ حسین پیرحیاتی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به خریداری ۴۶ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی اظهار داشت: تا کنون ۲ میلیارد تومان از هزینه خرید این میزان گندم به کشاورزان پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: ۵۰ میلیارد تومان دیگر بایت خرید این میزان گندم باید به کشاورزان پرداخت شود.
 
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به خرید ۱۲۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان ادامه داد: ۲ میلیارد تومان از هزینه خرید این میزان کلزا پرداخت شده و ۹۰۰ میلیون تومان دیگر باقی مانده است.
 
پیرحیاتی در بخش دیگری از سخنان خود از تعیین تکلیف مجتمع گلخانه ای دیناروند تا ماه آینده خبر داد و افزود: تلاش های بسیاری برای برطرف کردن مشکلات این مجتمع گلخانه ای صورت گرفت تا متقاضیان واحدهای این مجتمع بتوانند به حقوق خود برسند.
 
وی با بیان اینکه برای هر واحد از این مجتمع گلخانه ای ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته قرار شده است که این واحدها با ۱۲۰ میلیون تومان تخفیف به متقاضیانی که از گذشته برای دریافت این واحدها ثبت نام کرده بودند واگذار شوند.
 
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان لرستان یادآور شد: واحدهای باقی مانده نیز یا به صورت متمرکز در اختیار شرکت های دیگر گذاشته می شوند و یا به متقاضیان دیگر واگذار می شود.
انتهای پیام/ا
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.