مسؤول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به غبارروبی هزار و 500 مسجد استان در استقبال از ماه مبارک رمضان از ارائه قرآن با تخفیف ویژه به مساجد شهری و روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علیرضا عباسی، مسؤول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به نامگذاری دهه آخر ماه مبارک شعبان به دهه بهداشت و نکوداشت مساجد، گفت: در دهه پایانی هزار و 500 مسجد استان در راستای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی، نظافت و زینت دادن داده شدند.

مسؤول امور مساجد اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در مساجد شهری و روستایی استان برنامه غباروبی انجام شد، اظهار داشت: در این آیین هیأت امنای مساجد با همکاری ائمه جماعات و مجموعه های فرهنگی مساجد سراسر استان به نظافت و غبارروبی مساجد پرداخته تا بتوانند خدمات معنوی و مراسم های بهتری به نمازگزاران و روزه‌داران ارائه کنند.

عباسی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ مسجد در اهواز در آستانه استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی شدند، تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان قرآن هایی را با تخفیف ویژه و مناسب برای مساجد استان در نظر گرفته و این مساجد در صورت نیاز به خرید آنها به مجمتع فرهنگی اداره کل تبلیغات در اهواز مراجعه کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به تلاش مسؤولان استانی اداره تبلیغات اسلامی در تهیه برنامه های محوری و استانی ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: برخی برنامه ها به صورت خودجوش در مساجد برگزار می شود و پس از 15 ماه مبارک رمضان تعداد مساجد پذیرای لیالی قدر مشخص خواهد شد.

وی در پایان با بیان در پیش بودن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و برنامه های تهیه شده برای این مناسبت در مساجد و فعالیت های خودجوش برخی مساجد، گفت: آمار دقیق مساجد متقاضی برگزاری ولادت امام حسن(ع) پس از 10 ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار