فرماندار شهرستان رفسنجان از برگزاری همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه درشهریور امسال خبر داد.

شهریور امسال شهر پسته ایران رابهتر ببینیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری با دعوت از رفسنجانی‌ های داخل و خارج از کشور در این همایش گفت: کارگروهی متشکل از فعالان بخش خصوصی و اثرگذاران حوزه اداری و افراد نخبه دعوت‌شده تشکیل می‌شود از طرفی سرمایه‌گذارانی که در این همایش دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد انگیزه در آنها می‌توانند کمک به ایجاد صنایع و تولید و اشتغال شهرستان باشند افزود: این همایش در رابطه با توسعه شهرستان فعالیت‌هایی در موضوعات مختلف دارد که شاید حادترین دوره کاری در شهرستان هم در حوزه درآمد های محلی و هم اقتصاد دولتی این دوره باشد که دچار مشکلات هستیم.

ملانوری خاطر نشان کرد: هشت کمیته اجرایی در این همایش فعالیت می‌کنند و ستادی در این زمینه باید شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه کارهایی اجرایی از هم‌اکنون باید آغاز شوند گفت: این همایش می‌تواند برنامه ‌ای چندساله برای توسعه شهرستان تدوین کند.

ملا نوری افزود: با توجه به نرخ بیکاری شهرستان و تلقین ناامیدی منطقه که به واسطه کم‌ آبی انجام می‌شود، می‌طلبد نسبت به افزایش امید و انگیزه در بین مردم با کمک نخبگان شهرستان به
توسعه‌ای پایدار در شهرستان دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه برای پای کار آوردن مردم و مشارکت آنها برنامه ‌های فرهنگی ورزشی برگزار می‌کنیم خاطرنشان کرد: در این راستا جشنواره کشوری بازی ‌های بومی‌محلی در رفسنجان برگزار شود.

ملانوری همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه حرکت جدیدی در راستای توسعه شهرستان دانست.

وی گفت: باید رفسنجان را همراه با ظرفیت‌هایش در این همایش معرفی و در جذب سرمایه‌گذار تلاش شود.

ملانوری برپایی نمایشگاهی از توانمندی ‌های شهرستان را از دیگر بخش‌های این همایش عنوان کرد و تصریح کرد: در بازی ‌های بومی‌ محلی 600 نفر میهمان بازی‌های بومی‌ محلی هستند که می‌توانند با این ظرفیت‌های شهرستان آشنا شوند.

وی گفت: تور گردشگری که توسط کمیسیون گردشگری این همایش انجام می‌شود به معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان می‌پردازد.
انتهای پیام/
برچسب ها: رفسنجان ، پسته ، توسعه ، همایش ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.