محمود احمدی‌نژاد پیامی به مناسبت فقدان مرحوم محمد علی کلی صادر کرد.

احمدی نژاد: مرحوم محمد علی کلی اسطوره انسانی و الگوی حق طلبی و آزادگی بودبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود احمدی‌نژاد پیامی به مناسبت فقدان مرحوم محمد علی کلی صادر کرد.

این پیام به شرح زیر است:                                                                 

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

مردم آمریکا شخصیتی را تشییع و بدرقه کردند که از جمله اسطوره های انسانی در تاریخ پر حادثه آن سرزمین و از الگوهای حق طلبی و آزادگی در دوران معاصر است .

محمد علی فریاد بلند آزادی خواهی و مطالبه عدالت و برابری و زبان گویای اکثریت مردم در جامعه آمریکا است که به روشنی در زندگی و باورها و رفتار جمع کثیری از مردم آن دیار نقش بسته و استمرار خواهد یافت.

او انسانی بزرگ بود و با آرزوهای انسانی بزرگ و با قلبی سرشار از عشق به دیگر انسانها خود را وقف خدمت به دیگران و گسترش اخلاق کرد.

آنچه محمد علی را در چشم و دل میلیاردها انسان ، عزیز و محبوب کرده است صرفاً متأثر از قهرمانی ها و پیروزی های درخشان او در برابر نامداران جهانی نبوده است بلکه او بیش از هر چیز با اخلاق و صفات نیکوی رفتاری و پایبندی به ارزش های والای الهی و ایمان به خدا و پیامبران به ویژه پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت او و عشق و خدمت به دیگر انسانها مکانی بالاتر از سکوی قهرمانی ، یعنی جای گرفتن در اندیشه و قلب مردم را به خود اختصاص داده است. نام او برای همیشه زنده خواهد بود.

اینجانب فقدان آن عزیز را به خانواده ایشان ، مردم آمریکا و جمیع آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تسلیت عرض می کنم و از خداوند منّان برای او رضوان الهی و برای بازماندگان صحت و سلامت و صبر مسئلت دارم .

محمود احمدی نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار