طرح های آب درمانی در آبگرم قزوین اقتصاد منطقه را متحول می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛معاون عمرانی استانداری قزوین  در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه های آب درمانی در مناطق آبگرم و یله گنبد گفت: با اجرای طرح های سرمایه گذاری در منطقه آبگرم و یله گنبد اقتصاد منطقه و استان متحول خواهد شد.

 منوچهر حبیبی افزود :  اجرای طرح های ایجاد مجتمع های آب درمانی در استان قزوین چون با سلامت مردم ارتباط دارد کاملا اقتصادی است و در صورت برنامه ریزی مناسب می توان منطقه و استان را از لحاظ اقتصادی متحول کرد.

وی  یادآورشد: در حال حاضر یک سرمایه گذار درمنطقه یله گنبد حضور دارد اما باید کارها به روز رسانی شود تا بتوانیم افراد بیشتری را برای حضور در این مناطق جذب کنیم.

حبیبی اظهارداشت: با حضور تیم کارشناسی برای انجام مطالعات تخصصی ، اطلاعات خوبی در خصوص وضعیت آبهای گرم منطقه بدست آمده که بسیار امیدوارکننده است.

وی گفت: امسال کمک خواهیم کرد تا اعتبارات لازم برای تکمیل مطالعات انجام شود تا بتوانیم سرمایه گذاران علاقمند را با انسجام بیشتری دعوت کنیم .

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: امسال تسریع در تکمیل مطالعات منطقه آبگرم و یله گنبد در اولویت برنامه های استان است تا بتوانیم این کار بزرگ را عملیاتی کنیم و زمینه حضور سرمایه گذاران بیشتری در استان فراهم شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، بررسی ، وضعیت ، پروژه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.