معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از ایجاد دوهزار نیروگاه خورشیدی برای خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین کرابی گفت: رویکردکمیته امداد امام خمینی در سال 95 این است به دنبال اجرای طرح هایی برود که بتواند زمینه اشتغال پایدارخانواده ها را در روستاها فراهم کند.

وی گفت: تاپایان امسال در فاز اول هزار نیروگاه خورشیدی در مناطقی که به لحاظ دامپروری و کشاورزی ضعیف تر است اجرا می شود که از قبل تولید نیروگاه در آمد هر خانوار که بین 650 تا 850 هزار تومان خواهد بود به آنها تعلق خواهد گرفت.

معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال به خانواده های تحت حمایت این نهاد گفت: سال قبل از محل منابع بانکی و داخلی کمیته امداد 88 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و خانگی پرداخت شد که از قبل آن 7 هزار و 500 طرح اشتغال زایی اجرا شد.

سید حسین کرابی سهمیه تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی بردسکن در سال گذشته را بالغ بر دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی بردسکن توانست 100 درصد این اعتبارات را جذب کند.

وی افزود: امسال به دنبال اجرای طرح های تکراری در حوزه اشتغال نیستیم بلکه به دنبال طرح هایی خواهیم بود که بازده اقتصادی خوبی در جامعه داشته باشد.

وی همچنین با توجه به ظرفیت بسیار خوب و بی نظیر کویر نمک بردسکن گفت: کمیته امداد این آمادگی را دارد که در صورت طرح توجیهی درحوزه گردشگری این شهرستان یک میلیارد تومان سرمایه گذاری کند تا زمینه اشتغال خانواده های تحت حمایت نیز فراهم شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.