سرپرست تیم ملی تنیس کشورمان گفت: به زودی چهارمین تنیسور دعوت شده به اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت‌های دیویس کاپ معرفی می‌شود.

تشریح برنامه‌های تیم ملی تنیس از زبان سرپرستبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم کردی سپرست تیم ملی تنیس کشورمان با تشریح برنامه های ملی پوشان اظهار کرد: در حالی تیم ملی تنیس کشورمان خود را برای حضور در رقابت های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه و صعود به دسته بالاتر آماده می‌کند که تمرینات آماده سازی ملی پوشان در آکادمی بین المللی تنیس استقلال پیگیری می‌شود .

وی گفت: رقابت‌های تنیس گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه از ۲۱ تیر ماه به میزبانی کشورمان و با حضور ۹ تیم آغاز می شود که با توجه به حساسیت این مسابقات ما در نظر داریم تا برای آماده سازی هر چه بیشتر ملی پوشان شرایط را برای اعزام آنها به فیوچرز رومانی فراهم کنیم .

وی ادامه داد: در مسابقات دیویس کاپ کشورهای لبنان ، ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه ، کامبوج، جزایر پاسیفیک و سنگاپور حضور دارند و به مدت یک هفته به مصاف یکدیگر می‌روند که از بین تیم‌های حاضر لبنان و سوریه به دلیل در اختیار داشتن بازیکنان خوب حریفان قدری محسوب می شوند . هدف ما پیروزی در تمام دیدارها است و به دنبال شانس نیستیم چرا که باخت در یک دیدار شرایط تیم ملی برای صعود را سخت تر می کند. 

کردی تصریح کرد: تنیسورها طی ۸ ماه گذشته علاوه بر حضور در اردوهای آماده سازی در رقابت های مختلف نیز شرکت کردند و هم اکنون نیز تمرینات آن‌ها در آکادمی بین المللی تنیس استقلال پیگیری می شود و امیدواریم ملی پوشان با کسب آمادگی لازم در بهترین شرایط به مصاف حریفان خود بروند. 

سرپرست تیم ملی با بیان اینکه برگزاری مسابقات جام رمضان فرصت خوبی برای انتخاب نفر چهارم تیم ملی بود گفت: با توجه به اینکه قرار است نفر چهارمی به ترکیب تیم ملی اضافه شود برگزاری مسابقات جام رمضان در باشگاه تنیس انقلاب این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار داد تا بازیکن مورد نظری که در بخش دوبل بتواند به ما کمک کند را شناسایی کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در رقابت های تنیس جام رمضان (آپت ) تمامی ملی پوشان حضور داشتند و در پایان انوشا شاهقلی و شاهین خالدان موفق به صعود به دیدار پایانی شدند و قرار است نفر چهارم طی چند روز آینده معرفی و به اردوی تیم ملی دعوت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار