نخستین همایشملی«مریوان،باستان شناسیو توسعه گردشگری»مرداد ماه سال جاری در شهرستان مریوانبرگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،این همایشبا همکاری فرمانداری شهرستان مریوان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان و شورای اسلامی و شهرداری مریوان از۱۲ و ۱۳ مردادماه برگزار می‌شود.

دراین همایش صاحب نظران اندیشمندان حوزه‌های باستان شناسیو توسعه گردشگری حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی خود را در ۱۱ محور مختلف تا اواخر تیربه دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مریوان پتانسیل‌های باستان شناسی،گزارش‌های باستان شناسی کردستان، چشم انداز باستان شناسی غرب کشور، چالش‌ها و راهکارها، جغرافیای تاریخی مریوان در دوران‌های مختلف، تبادل فرهنگی مریوان با مناطق پیرامون و جایگاه مریوان در جذب گردشگری داخلی و خارجی از جمله محورهای این همایش است.

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مریوان،وجود سرمایه مادی بخش خصوصی و ماندگاری سرمایه در صنعت گردشگری، زیرساخت‌های سرمایه گذاری در بخش توسعه صنعت گردشگری،نگاه و کنش مسئولان شهرستانی و استانی در راستای سرمایه گذاری صنعت گردشگری و بازشناسی هویت معماری کردستان به ویژه معماری بومی مریوان از دیگرمحورهای این همایش است.

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات علمی خود را تا پنجم تیربه آدرس اینترنتیwww.Mariwan-Conferences.comارسال کرده و اصل مقاله را نیز تا ۲٨تیرارسال کنند، زمان داوری مقالات پنجم مرداد ماه جاری خواهد بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.