زنجان؛

افزايش بيش از 180 درصدی كشفيات داخل خودرو در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با همكاری خوب مردمی و تلاش پليس ، كشفيات داخل خودرو با افزايش بيش از 180 درصدی روبرو بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خانی پور افزود: اعتماد مردم به پليس باعث جلب مشاركت‌های مردمی در تامين امنيت شده كه يكی از اين همراهي‌ها رعايت قوانين و مقررات و توجه به هشدارهای پليسي است.

خانی پور افزود: نگاه پليس در حوزه اجتماعی همواره ايجاد نظم و آرامش جمعی است و می طلبد شهروندان در تحقق اين مهم همچون گذشته و بيش از آن با پليس مشاركت كنند.

وي ادامه داد: در سال جاری پليس با برنامه ريزی و اجرای طرح های مختلف انتظامی و همكاری سازنده شهروندان توانسته است در كشفيات جرائم و پيشگيري از وقوع جرائم موفق عمل كند كه در كشفيات داخل خودرو در دو ماهه سال جاری نسبت به مشابه سال قبل بيش از 180 درصد توفيق داشته است.

اين مقام مسئول تصريح كرد : شب گذشته نيز ماموران با كار اطلاعاتی دو سارق داخل خودرو را شناسايی و در دو عمليات مختلف اين متهمان را دستگير و به كلانتری منتقل كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: اين متهمان در بازجويی به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كردند كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: افزایش ، کشفیات ، خودرو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.