مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: 219 هزار و 519 کیلوگرم فرآورده خام دامی شامل مرغ ، گوشت قرمز و ماهی از سال گذشته تاکنون در استان معدوم شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مهدی حسینی افزود: بازرسان اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان درطول سال همواره با بازدید از مراکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی بر جلوگیری از هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.

وی ادامه داد: عمده تخلف های صورت گرفته در زمینه فرآورده های خام دامی سیستان و بلوچستان در این مدت مربوط به شهرستان های زاهدان و چابهار بوده است که با همکاری مراجع دست اندرکار تمامی این فرآورده ها معدوم شده است.

وی از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و افزود: در این ایام 81 بازرس دامپزشکی استان در قالب 35 گروه برای جلوگیری از هرگونه تخلف بهداشتی در بخش های تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در 2 شیفت صبح و عصر نظارت می کنند.

حسینی خاطر نشان کرد: مردم استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره تلفن 1512 اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار