یزد؛

تخصیص 25 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی روستاهای بافق

25 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی روستاهای بافق اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا فتاحی  بخشدار بافق گفت: از محل اعتبارات 2درصد عمران و آبادانی شهرستان بیش از 25 میلیارد ریال برای روستا این شهرستان هزینه شده است.  

فتاحی افزود: طی دو سال گذشته، بیش از 11000متر مربع جاده ها و مسیر دسترسی روستاهای بخش مرکزی آسفالت شده است.

وی همچنین از راه اندازی سیستم شبکه دیجیتال در روستاهای بخش مرکزی بافق خبر داد و عنوان داشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته 80 درصد از مناطق روستایی بخش مرکزی تحت پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال قرار گرفته اند.

فتاحی پیگیری در جهت رفع مشکلات کمبود آب شرب روستاییان شهرستان را از دیگر اقدامات این ارگان عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته بیش از 25 میلیارد ریال جهت رفع مشکل کم آبی روستاهای بخش مرکزی و منطقه سبزدشت این شهرستان در سال جاری تخصیص داده شده است.

بخشدار بافق همچنین شهرستان بافق را اولین شهرستان در تشکیل کمیته عمران روستایی در استان یزد عنوان کرد و گفت: بافق اولین شهرستانی است که در سطح استان یزد نسبت به تشکیل کمیته عمران روستایی در جهت توسعه و آبادانی روستاهای بخش مرکزی اقدام نموده است.

بخشدار مرکزی بافق پیگیری جهت واگذاری ماشین آلات عمرانی روستاها به مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال، پیگیری جهت اجرای طرح هادی در 7 روستا، خرید وسایل بازی جهت تجهیز پارک 23 روستا به مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال، روکش آسفالت محور جاده باقرآباد به صادق آباد بااعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و پیگیری گازرسانی به منطقه سبزدشت از مسیر ده علی کوهبنان و... را از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی بخشداری مرکزی بافق در دو سال اخیر عنوان نمود.

گفتنی است؛ بخش مرکزی بافق با جمعیتی بالغ بر 8000 نفر دارای 28 روستا و 140 آبادی می باشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار