مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد از تعویض ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سطح این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ غیاثوند گفت: با هدف نظارت بیشتر بر مواردی همچون رعایت نرخ قیمت ها، اعتبار کارت تردد رانندگان، تعیین صلاحیت رانندگان و نصب آرم و علائم و تابلوهای یکسان، ساماندهی آژانس‌های تلفنی به سازمان تاکسیرانی واگذار شد.

وی افزود: هم اکنون حدود ۲۰۰ آژانس در سطح شهر بروجرد کار جابجایی مسافران را به صورت درون شهری و برون شهری بر عهده دارند که از تیرماه امسال با نظارت مستقیم این سازمان کنترل و نظارت می شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد افزود: در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی کار جابجایی مسافران درون شهری را به عهده دارند که از این تعداد۸۰۰ دستگاه تاکسی خطی و ۹۰۰ دستگاه تاکسی به صورت گردشی در سطح شهر به مردم خدمات رسانی می کنند.

غیاثوند از ثبت نام ۴۰۰ دستگاه خودرو فرسوده برای تعویض خبر داد و افزود: در طرح جایگزین، خودروهای سمند و پژو جایگزین خودروهای نظیر پیکان و پرایدهای از رده خارج خواهد شد.

وی ارائه خدمات مطلوب به مسافران درون شهری را وظیفه سازمان برشمرد و گفت: نظارت بر نرخ کرایه، صدور کارت اعتبار تردد و صلاحیت راننگان و همچنین نطارت بر کیفیت و کمیت تاکسی ها بر عهده این سازمان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.