آبادان؛

اولویت بندی در برنامه ریزی دستگاه های اجرایی شادگان

برنامه ریزی شهری نمودی از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار شادگان در نشست شورای اداری شهرستان شادگان گفت: هر دستگاه اجرایی موظف است اولویت های برنامه های خود را مشخص کرده و بر اساس اولویت بندی و با توجه به محدودیت منابع موجود برنامه های دستگاه زیرمجموعه را اجرا کند.

فرج اللهی افزود: اساس کار برنامه های دستگاه های اجرایی تحقق منویات مقام معظم رهبری است و اقتصاد مقاومتی نیز با اجرای اولویت بندی در طرح های اجرایی نمود پیدا می کند.

وی  با انتقاد از نبود برنامه جامع در طرح های عمرانی شهرداری های شهرستان، گفت:شهرداری ها با ارائه طرح های پنج ساله، برنامه جامع شهری را تدوین کنند.

فرماندار شادگان با بیان پیگیری دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص رفع مشکلات کمبود آب و بیکاری بومیان نیز، افزود:اجرای خط آب شرب 51 اینچی به علت مسائل و مشکلات تعویض پیمانکار به تاخیر افتاد و باید به سرعت پیگیری شود تا انتهای مسیر خط لوله 51 اینچی هم مردم از آب شرب استفاده کنند.

فرج اللهی با تاکید بر لزوم رونق اشتغال و حفظ اشتغال موجود، گفت:صنایع و شرکت ها و دستگاه های اجرایی حق استخدام سفارشی ندارند و استخدام ها نیز باید یا از طریق آزمون یا معرفی اداره کار انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.