86 مبلغ در امیدیه به مناسبت ماه مبارک رمضان اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی امیدیه گفت: 36محفل انس با قرآن شب ها در مساجد شهرستان ها برگزار می شود.

منصور جعفرزاده با اشاره به برگزاری 80 جلسه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه خواهران و برداران، افزود: 19 جلسه درباره تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه از سوی روحانیت شهرستان و با همکاری اداره تبلیغات امیدیه در حال برگزاری است.

وی  با اشاره به استقبال مردم شهرستان از روحانیان اعزامی، به اعزام 86 مبلغ در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: 10 مبلغ غیربومی و مابقی از روحانیان و مبلغان شهرستان در مساجد روستایی و شهری و اماکن مذهبی مستقر و به برنامه های تبلیغی اعلام شده عمل می کنند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی امیدیه با بیان اینکه حضور مبلغان روحانی با همکاری حوزه های علمیه سفیران هدایت و مهدیه شهرستان امیدیه میسر شده است، افزود: ان شاء الله برنامه های ماه مبارک رمضان امسال از نظر کیفی به ویژه در برگزاری مراسم لیالی قدر، محافل انس با قرآن کریم، دوره های آموزش طرح تفسیر و برگزاری جلسات قرآنی برای نوجوانان و جوانان مطلوب تر از سال گذشته انجام شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، اعزام ، مبلغ ، امیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.