همزمان با برگزاری رقابت‌های یورو 2016، ناامنی و انباشت زباله‌ها وجهه فرانسه را مخدوش کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، کمتر از یک سال پس از وقوع حملات تروریستی پاریس، مقامات فرانسه برای مدیریت رقابت‌های یورو 2016 اقدامات امنیتی را به طور بی‌سابقه‌ای افزایش داده‌اند. البته گذشته از خطرات تروریستی، درگیری‌های شخصی و انباشت زباله‌ها ممکن است تصویر ناخوشایندی از این کشور ارائه دهد.

انتظار می‌رود میلیون‌ها نفر از طرفداران فوتبال برای تماشای این رقابت‌های یک ماهه از سراسر جهان به فرانسه بیایند. مقامات وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کردند: «فرانسه با یک خطر بزرگ از سوی تروریسم مواجه شد» بویژه در استادیوم‌ها، مراکز حمل‌و‌نقل و سالن‌های نمایش مسابقات مانند رستوران‌ها.

فرانسه پس از وقوع حملات تروریستی پاریس در ماه نوامبر که به کشته شدن 130 نفر منجر شد، در حالت فوق العاده باقی‌مانده است. پلیس فرانسه علاوه بر مقابله با تهدیدات تروریستی باید از وقوع درگیری‌ها را مکان‌های شلوغ نیز جلوگیری کند. نیروهای پلیس تاکنون دوبار مجبور به استفاده از گاز اشک آور برای پراکنده کردن طرفداران فوتبال شده‌اند.

این در حالیست که اعتصاب 12 روزه کارگران نیز به انباشته شدن زباله‌‌ها و متعفن شدن آنها منجر شده است. به دستور شهردار پاریس در دو روز گذشته ماشین‌هایی برای جمع‌آوری این زباله‌ها مأمور شده‌اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار