بر اثر وقوع دو حادثه برون شهری و یک حادثه درون شهری در اراک متاسفانه 4 نفر کشته شدند.

   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این حوادث گفت : در تصادف خودرو ال 90 با خودرو پژو مقابل شهر صنعتی اراک ، یکی از سرنشینان ال 90 در دم جان باخت .

چهار کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی

سرگرد خلجی افزود : بر اساس نظر کارشناسان پلیس راهور حاضر در صحنه، 50 درصد علت این حادثه از سوی راننده خودروی پژو پارس به دلیل توجه نکردن به علایم هشدار دهنده در هنگام توقف و پنجاه درصد نیز راننده خودروی ال نود به دلیل توجه نکردن به جلو گزارش شده است.

چهار کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی
وی افزود : بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با موتور سیکلت در محور اراک - توره راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

چهار کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناس حاضر در صحنه توجه نکردن راننده وانت پیکان به جلو اعلام شده است.

چهار کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی

سرگرد خلجی افزود: حادثه دیگر محور اراک - توره نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با موتور سیکلت شکل گرفت که در این حادثه راکب موتور سیکلت و ترک نشین آن به دلیل شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

چهار کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی

وی، علت این سانحه را رعایت نکردن حق تقدم عبور از سوی راننده وانت پیکان نسبت به موتورسیکلت اعلام کرد.
از ابتدای امسال تاکنون 90 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
انتهای پیام / ف
 
برچسب ها: اراک ، انتظامی ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.