مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، از برپایی نمایشگاه قرآن کریم همزمان با ماه رمضان در محل امامزاده عبداله همدان خبر داد.

برپایی نمایشگاه قرآن کریم همزمان با ماه رمضان در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی بادامی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن کریم علاوه بر همدان در ۹ شهرستان استان نیز برگزار می شود.


وی افزود: نمایشگاه قرآن کریم  در همدان در محل امامزاده  عبدا... همدان از دهم تا بیستم ماه مبارک رمضان (27 خرداد تا 5 تیر) در قالب  14 غرفه  شامل آثار و محصولات قرآنی، عفاف و حجاب، نرم افزار قرآنی و غیره است.

وی با بیان اینکه غرفه کودک و نوجوان و غرفه هنرهای تجسمی از جمله غرفه های موجود در نمایشگاه است، اظهار کرد: تعویض قرآن های فرسوده و غرفه موسسات قرآنی از دیگر غرفه های نمایشگاه است.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه بیان داشت: غرفه پاسخگویی به شبهات یکی دیگر از برنامه های موجود در نمایشگاه قرآن است.

بادامی افزود:  نمایشگاه قرآن با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و موسسه فرهنگی قرآن و عترت ندای ترنم ملکوت برگزار می شود.

نمایشگاه مردمی قرآن کریم از دهم تا بیستم ماه مبارک رمضان از ساعت 17 عصر تا 22 شب در محل امامزاده عبدا... همدان آماده  بازدید برای عموم علاقمندان است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.