نقل و انتقالات فوتبال ایران به یورو کشید!

اهمیت این روزهای فوتبال باشگاهی ما باعث شد تا کارشناس مطرح شبکه 3 روبروی بینندگان یورو از نقل و انتقالات تیمش حرف بزند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته اولین برنامه پخش دیدارهای یورو شبکه سوم سیما پخش شد و سرمربی جدید استقلال تهران علی منصوریان به عنوان کارشناس در این برنامه حاضر شد و اولین حاشیه‌ی حضور وی در این برنامه زنده با ننشستن روی صندلی قرمز کلید خورد.

در ادامه منصوریان به آنالیز بازی دوتیم فرانسه و رومانی پرداخت و نکات فنی این بازی را بیان کرد.

اما با توجه به اینکه بازار نقل و انتقالات فوتبال کشورمان بسیار داغ است و رقابت برای جذب بازیکن میان دو تیم قرمز و آبی پایتخت بسیار شدید است. حاشیه اصلی این برنامه زنده از آنجا آغاز شد که مجری برنامه در خصوص جذب بازیکن توسط استقلال سوالاتی را مطرح کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سولات گفت: به تازگی میلاد زکی پور مدافع چپ پای جوان 20 ساله را جذب کردیم. این بازیکن باید در فضایی قرار بگیرد که از لحاظ روحی خود را با شرایط استقلال وفق دهد و با تمام وجود برای استقلال یار گیری می کنیم و به هیچ وجه در این زمینه تقابلی با حریف قابل احترام و سنتی خود نداریم. هر 2 تیم خوب یار گیری می کنند.

منصوریان درباره جذب پورقاز و وحید امیری گفت: انشالله پورقاز را می گیریم. اما در مورد وحید امیری تصمیم با خودش است. می دانم وی تعصبی از قبل به پرسپولیس و استقلال نداشته اما من و تیم برانکو خدمت بزرگی به امیری کردیم و قیمتش را از حد استاندارد خارج کردیم.

سرمربی استقلال با توجه به اینکه حساسیت‌ها روی وحید امیری بسیار زیاد شده و هر دو تیم تلاش بسیاری برای جذب این ستاره ملی پوش کرده‌اند و این که آیا رقیب شما به امیری پیشنهاد نجومی داده یا خیر، بیان کرد: من آرزو می کنم امیری در خارج از ایران بازی کند. این موضوع را در تمرینات نفت به خودش هم گفتم اما به وی تاکید کردم اگر دوست داشت برای استقلال یا پرسپولیس بازی کند، تصمیم خودش را بگیرد و من را در نظر نگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار