امام جمعه ایرانشهر گفت: حضور قاریان شیعه و سنی این شهرستان در ماه مبارک رمضان در کنار هم و تلاوت آیاتی از قرآن کریم مظهر وحدت در این منطقه است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در نشست هر روزه تفسیر و تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان در مسجد صاحب الزمان ایرانشهر افزود: برای نخستین بار از سوی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق، نشست های تلاوت و تفسیر قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود که شاهد حضور گسترده قاریان برجسته اعم از شیعه و سنی هستیم.

وی با تاکید بر انس گرفتن با قرآن کریم گفت: رمضان ماه برکت و خودسازی است که همه ما باید از برکات مجالس قرآن بهره بیشتری ببریم. 

حجت الاسلام ابطحی تلاوت قرآن، تدبر و تفکر درآن را از مراحل انس با قرآن کریم برشمرد و افزود: مهمترین مرحله انس گرفتن با قرآن عمل کردن به دستورات آن است که سبب هدایت انسان می شود. 

وی بیان کرد: قرآن کتاب هدایت و تربیت است که با مطالعه، فهم و عمل به آن به دست می آید.نشست تلاوت و تفسیر قرآن مجید هر روز بعد از نماز ظهر با حضور قاریان برجسته شیعه و سنی ایرانشهر در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار می شود. 

انتهای پیام/گ-پ
برچسب ها: قاریان ، شیعه ، سنی ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار