فرمانده انتظامی رودبارجنوب يكی از مهمترين بركات ارزشمند ماه مبارك رمضان را كاهش جرايم و ارتقای فرهنگ دينی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ نادعلی قزلباش گفت : كاهش جرايم، زيبندگی جامعه به معنويات و ارزش های اخلاقی و ارتقای فرهنگ دينی و اسلامی از بركات ارزشمند ماه رمضان است.

وی افزود: معنويات در اين ماه الهی به حد اعلای خود رسيده به طوری كه تجارب سال های گذشته حاكی از كاهش محسوس جرايم و آسيب های اجتماعی در اين ماه است.

قزلباش به محدود شدن فعاليت واحدهای پذيرايی در ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب نيز اشاره كرد و خاطر نشان کرد : به منظور رفاه حال مسافران و نيز افرادی که قادر به گرفتن روزه نيستند، واحدهای مزبور موظف هستند ضمن رعايت شئونات اسلامی و نيز استتار کامل شيشه واحد خود، فعاليت کنند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: مجموعه انتظامی شهرستان در طول ايام ماه مبارك رمضان طرح های انتظامی و ترافيكی خود را با اقتدار و جديت و پشتكار اجرا و با هرگونه حرمت شكنی اين ماه علی الخصوص تظاهر به روزه خواری برخورد قانونی خواهد كرد.

وي تصریح کرد : تمام امكانات خود را بسيج كرده ايم تا روزه داران در امنيت كامل انتظامي و ترافيكی به عبادات خود بپردازند و از آيين های ويژه اين ايام بهره حداكثری را داشته باشند.

وي در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد صنفی بلافاصله از طريق سامانه 110 و يا به نزديک ترين کلانتری و پاسگاه محل خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار