با انجام آیین قرعه‌کشی مسابقات، حریفان 5 تکواندوکار کشورمان در تورنمنت بین‌المللی یونان مشخص شدند و ملی‌پوشان ایران تا ساعاتی دیگر مبارزات خود را آغاز خواهند کرد.

حریفان هوگوپوشان ایرانی مشخص شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از دیروز (جمعه) با برگزاری مبارزات تکواندوکاران نونهال، در شهر «تسالونیکی» یونان آغاز شده است.

امروز (شنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها تکواندوکاران 8 وزن زنان و مردان در رده سنی بزرگسالان برروی شیاپ‌چانگ می‌روند، که از تیم‌ملی ایران آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

اما با انجام آیین قرعه کشی، حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند که «آرمین هادی‌پور» در وزن 54- کیلوگرم پس از یکدور استراحت باید با برنده دیدار دو نماینده یونان مبارزه کند. در وزن 58- کیلوگرم، «فرزان عاشورزاده» یک دور استراحت خواهد داشت و سپس با یکی از نمایندگان بلغارستان و یا انگلیس رقابت خواهد کرد.

«مهدی خدابخشی» دیگر نماینده کشورمان که در وزن 80- کیلوگرم رقابت‌ می‌کند پس از یکدور استراحت رو در روی یکی از تکواندوکاران یونان و یا اسپانیا قرار خواهد گرفت و «سجاد مردانی» در وزن 80+ کیلوگرم نیز همانند دیگر نمایندگان کشورمان یک دور با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه با برنده دیدار نیوزیلند و انگلیس مبارزه خواهد کرد.

همچنین «کیمیا علیزاده» که در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش برروی شیاپ چانگ خواهد رفت، در وزن 62- کیلوگرم در نخستین گام با «گابریلا داجنوس» از لهستان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید با «هدایا ملک» مصری که از طریق رنکینگ سیستم، سهمیه المپیک ریو را بدست آورد و هم‌اکنون نفر سوم رنکینگ المپیکی وزن دوم است، رقابت‌ کند.

هدایت تیم ملی کشورمان در گروه مردان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است و مهرو کمرانی هدایت علیزاده را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

رقابت های رده سنی بزرگسالان با حضور 230 تکواندوکار از ساعت 9 صبح (به وقت محلی) امروز (شنبه) آغاز می شود و تا ساعت 21 (به وقت محلی) ادامه خواهد داشت.

تورنمنت بین‌المللی یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار