منصوریان: قیمت امیری از حد استاندارد خارج شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس و استقلال با خارج کردن قیمت امیری از حد استاندارد، خدمت بزرگی به وی کردند.

منصوریان: قیمت امیری از حد استاندارد خارج شد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان علی رضا منصوریان در حاشیه آنالیز خود در دیدار فرانسه و رومانی درباره روند نقل و انتقالات استقلال گفت: به تازگی میلاد زکی پور مدافع چپ پای جوان 20 ساله را جذب کردیم. این بازیکن باید در فضایی قرار بگیرد که از لحاظ روحی خود را با شرایط استقلال وفق دهد.

وی افزود: با تمام وجود برای استقلال یار گیری می کنیم و به هیچ وجه در این زمینه تقابلی با حریف قابل احترام و سنتی خود نداریم. هر 2 تیم خوب یار گیری می کنند.

منصوریان درباره جذب پورقاز و وحید امیری گفت: انشالله پورقاز را می گیریم. اما در مورد وحید امیری تصمیم با خودش است. می دانم وی تعصبی از قبل به پرسپولیس و استقلال نداشته اما من و تیم برانکو خدمت بزرگی به امیری کردیم و قیمتش را از حد استاندارد خارج کردیم.

سرمربی استقلال درباره این که آیا رقیب شما به امیری پیشنهاد نجومی داده یا خیر، بیان کرد: من آرزو می کنم امیری در خارج از ایران بازی کند. این موضوع را در تمرینات نفت به خودش هم گفتم اما به وی تاکید کردم اگر دوست داشت برای استقلال یا پرسپولیس بازی کند، تصمیم خودش را بگیرد و من را در نظر نگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار