بندرعباس؛

ماه رمضان فرصتی برای تزکیه نفس

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت : در ماه رمضان علاوه بر روزه داری بدن و جسم باید زبان ، فکر و اندیشه هم روزه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه امروز بندرعباس افزود : هر آیه از قرآن در واقع ایستگاهی است برای اندیشیدن که ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تدبر در قرآن است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت :  در این ماه تسلط و حاکمیت بر زبان و اندیشه همراه با حفظ آبرو و شخصیت افراد از کارهایی است که مسلمانان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه 27 خرداد روز جهادکشاورزی نامگذاری شده است ، افزود : بخش کشاورزی از این جهت که تامین کننده موادغذایی افراد است و زیست مردم به آن وابسته است بسیار مهم است.
آیت الله نعیم آبادی افزود : توجه بیشتر دولت و مجلس به بخش کشاورزی و کمک به خرید به موقع تولیدات کشاورزان از عوامل توسعه و تقویت این بخش است.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز وفات حضرت خدیجه(س)گفت : ایشان الگویی کامل برای زنان و مردان از نظر استقامت ، دینداری ، ایثار ، بخشش و عشق به خانواده و همسرداری هستند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: تقسیم ثروت از طرف ثروتمندان به فقرا سبب کاهش فساد در جامعه  می شود.
وی افزود : یکی از مهمترین راه های حفظ جامعه اسلامی این است که ثروتمندان به فکر فقرا و نیازمندان باشند.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار