بیش از 2 میلیون گردشگر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر نیاسر از این کهن باغشهر ایران در کاشان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست شهرداری نیاسر در گفتگو با خبرنگاران گفت: این تعداد گردشگر از 28 اسفند ماه سال 94 تا 15 خرداد ماه از نیاسر دیدن کردند.
احمد امینی نیک، گفت: بالغ بر 200 هزار نفر طی دو روز 14 و 15 خرداد ماه از آثار تاریخی شهر نیاسر بازدید کردند.
وی، افزود:افزایش حضور چشمگیر گردشگران در شهر سبز نیاسر به‌دنبال تبلیغات رسانه ای و تلویزیونی را تاکید کرد و گفت: بیشتر مسافران و گردشگران طی این مدت  از جاذبه‌های این شهر از قبیل آبشار ، باغ تاریخی تالار ، غار رئیس، کوشک صفوی ، چارتاقی و چشمه اسکندریه ، آسیاب آبی و حمام صفوی دیدن کردند.
به‌گفته‌وی، حضور انبوه گردشگران مسوولان نیاسر بویژه شهرداری و ستاد طرح ترافیك و نیروی انتظامی و پلیس راه را غافلگیر كرد.
سرپرست شهرداری نیاسر افزود : بالغ بر 500 هزار نفر در تاسیسات اقامتی این شهر اقامت داشته‌اند.
امینی خاطرنشان کرد: این اقامتگاهها که شامل هتل‌، سوئیت های سطح شهر، ‌مدارس ، پارکهای اقامتی ، کمپ گردشگری و بوستان‌های سطح شهر است، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشت.
وی تصریح کرد:شهرداری نیاسر با همکاری پلیس راهور و عوامل نیروی انتظامی با اجرای طرح ترافیک در شهر و نصب بنر و تابلوهای ترافیکی در تمامی مسیرهای ورودی و خروجی شهر به راهنمایی مسافران و کنترل ترافیک پرداختند .
امینی نیک، ضمن تشکر از همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان و شهر نیاسر برگزاری جلسات متعددی با مسوولین شهر و شهرستان به منظور هماهنگی در جهت خدمات مطلوب به گردشگران در طول این ایام را تاکیدکرد.
وی در پایان گفت: شهرداری نیاسر کمیته های نوروزی و ایام گلابگیری  و همچنین ستاد طرح ترافیک در داخل شهرداری را با حضور مدیران واحدها ی مربوطه در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات  به مسافران تشکیل داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.