سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه اولین مسابقه تیمش در رقابت های یورو 2016 مقابل رومانی مهمترین مسئله را شروع خوب در این تورنمنت دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، از ساعت 23:30 دقیقه امشب دیدیه دشان در اولین مسابقه یورو 2016 تیمش را مقابل رومانی روانه میدان می کند.

مربی فرانسه معتقد است که برای میزبان شروع مثبت بسیار مهم است. دو سال از آماده سازی فرانسه برای این رقابت ها به پایان رسیده و دشان در کنفرانس قبل از بازی به خبرنگاران  گفت: محل مسابقه استادوفرانس و این مسابقه، بازی افتتاحیه است بنابراین قطعا بازی خاصی است.هرچه شرایط کمتر بر روی بازیکنان تاثیر بگذارد، بهتر است.

دشان افزود: ما دو سال است که  خود را برای 10 ژوئن آماده می کنیم. این مهم است که به فوتبال رقابتی برگشته ایم- آخرین بازی رسمی ما در یک چهارم نهایی جام جهانی در برابر آلمان بود.

دشان افزود: تیم رومانیایی  تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود و آنها برای رسیدن به یک نتیجه خوب بهترین بازی خود را ارائه خواهند داد.
 اگر آنها می خواهند در این بازی به پیروزی برسند ، فقط نمی توانند دفاع کنند. این تیم می داند که چگونه دفاع کند اما آنها فقط در دفاع کردن مهارت ندارند. من بازی های اخیر آنها را تماشا کرده ام و آنها بسیار خوب جلو می روند. پیش بینی می کنم آنها با هدف به دردسر انداختن ما به میدان خواهند آمد، بنابراین نبرد جالبی در طول 90 دقیقه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دشان ، فرانسه ، رومانی ، یورو2016
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار