آبادان؛

حریق گسترده یک سفره‌خانه در آبادان

حریق گسترده یک سفره‌خانه در آبادان سبب تعطیلی پاساژهای هم‌جوار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ساعتی پیش وقوع حریق در یک سفره‌خانه سنتی در خیابان امام خمینی (ره) آبادان که یکی از اماکن پرازدحام این شهر به شمار می‌آید سبب شد تا این خیابان که منتهی به بازار ته لنجی‌ها است برای دقایقی مسدود شود، همچنین این آتش‌سوزی برخی از پاساژهای هم‌جوار را به تعطیلی کشاند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: ساعت 23 و 10دقیقه وقوع حریق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گزارش شد، همکاران ما توانستند ساعت 23 و 14 دقیقه خود را به محل وقوع حریق برسانند.

مجید فرهانی بابیان اینکه آتش‌سوزی در مدت‌زمان کوتاهی به‌طور کامل مهار شد افزود: خوشبختانه این آتش‌سوزی هیچ‌گونه تلفات جانی در پی نداشت.

وی گفت: علت آتش‌سوزی نامعلوم بوده و در دست بررسی است اما انفجار ناشی از کپسول گاز وجود نداشته و اگر انفجاری رخ‌داده باشد ناشی از مجرای گاز کولر بوده است.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان افزود: بررسی‌های بیشتر برای اعلام نتیجه نهایی ادامه دارد و به‌زودی علت قطعی وقوع حریق اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
نمیدونم...اینجا عنوان شده ساعت.10/23 اعلام کردن که حریق اتفاق افتاده و 14/23 به محل حریق رسیدن گروه اتش نشانی. طی 4 ساعت ایا چیزی باقی مونده بوده که اتش نشانی بیاد خاموش کنه..مگه چقدر فاصله بوده که اینقدر دیر به محل اتش سوزی رسیدن.