آموزش تخصصی مداحی از ملزومات این هنر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام‌جمعه رامهرمز در نشست مداحان این شهرستان گفت: مداحان رامهرمزی با برپایی دوره‌های مختلف آموزشی به تقویت خود بپردازند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی افزود: امید است با توجه به ظرفیت بالا و استعدادهای خوب جوانان مداح در این شهر دیگر نیازی نباشد برای مراسمات مذهبی از بیرون از شهرستان مداح دعوت کنیم.

وی گفت: باید اعتماد به‌ نفس را در جوانان به وجود آوریم تا بتوانند به جامعه خدمت کنند که در این راستا روحانیون و قاریان متعددی را در این شهرستان طی سال‌های گذشته تاکنون پرورش داده‌ایم.

امام‌جمعه رامهرمز در رابطه با دعا و آداب دعا افزود: دعا در اصل صدا زدن است ولی آنچه متبادر می‌شود آن است که خداوند را صدا بزنیم و حاجتمان را با او در میان بگذاریم.

موسوی گفت: دعا از عوامل دگرگونی در حالات انسان است و باعث می‌شود که سرنوشت خود را تغییر دهیم و جلوگیری از پدیده‌ها و جریان‌ها می‌کند.

وی با بیان اینکه آموزش تخصصی مداحی از ملزومات این هنر است افزود: با وجود چهره‌های جوان مداح در کنار پیشکسوتان می‌توان آینده مداحی را در سطح شهرستان خوب ارزیابی کرد و باید با برپایی دوره‌های مختلف آموزشی به تقویت خود بپردازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، آموزش ، مداحی ، رامهرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.