فرماندار ‌پارس‌آباد گفت: تگرگ ۵۰ میلیارد ‌تومان به بخش کشاورزی شهرستان پارس آباد خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی افزود: بارش شدید باران و تگرگ همراه با خسارات سنگینی در بخش‌های مختلف زیربنایی، مسکونی و به ویژه بخش کشاورزی اعم از باغات میوه و مزارع کشاورزی بوده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان از ابتدای وقوع حادثه جلسه تشکیل داده و با آمادگی لازم اکیپ‌های مختلف بررسی و تعیین خسارت را به مناطق آسیب دیده و خسارت‌دیده اعزام کردیم که برابر برآورد اولیه‌ای که از خسارات وارد شده انجام شده حاکی از وارد شدن 50 میلیارد تومان خسارت در این بخش ها بوده به طوری که در بیش از 8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و به ویژه حاشیه رود ارس در شمال شهرستان دچار خسارت شدند که پیگیرهای لازم در این زمینه انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد همچنین در مورد جبران خسارات کشاورزان گفت: خوشبختانه بخشی از این محصولا ت کشاورزی و باغی زیرپوشش بیمه بوده که عمدتا به بخش کشاورزی 20 روستا در حدود 50 تا 100 درصد خسارات وارد شده که صندوق بیمه محصولات کشاورزی خسارات آنها را جبران می‌کند و در صورت زیرپوشش بیمه نبودن این محصولات پیگیری لازم در این زمینه از ستاد مدیریت بحران و کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
همین اتفاق برای اصلاندوز هم اتفاق افتاد .با خسارت میلیاردی .نه مدیرت بهرانی اومد نه استانداری ولی برای پارس اباد خیلی زود میاند .