رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف 250 واحد تولیدی راکد کوچک و متوسط استان تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  داریوش دیودیده در نشست با مسؤولان قضایی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه مسؤولان چه در دستگاه قضایی و چه در اجرایی باید برای اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری در راستای تولید هر چه بیشتر در سال اقتصاد مقاومتی فعال باشیم.
 
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: همکاران ما در این دستگاه با همه توان در خدمت تولید خواهند بود و برای رفع موانع تولید از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.
 
وی بیان کرد: تقسیم کار لازم انجام شده و اینک همه وظیفه خود را برای رفع موانع تولید می‌دانند تا با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم رکود و سکون حاکم بر برخی از واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.
 
این مسؤول گفت: به همین منظور در سال جاری 250 واحد راکد تولیدی کوچک و متوسط در استان راه‌اندازی می‌شوند که تاکنون 70 درصد کار پیشرفت دارد.
 
دیودیده گفت: تا پایان شهریور امسال این تعداد 250 واحد کوچک و متوسط تولیدی در استان راه‌اندازی می‌شوند.
 
وی افزود: برای این کار کارگروه‌های مختلفی در استان راه‌اندازی شده و به صورت میدانی کار می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان افزود: اگر در استان واحدی تولیدی متعهد به تولید شود و گروه‌های کارشناسی نیز این موضوع را پذیرفتند به آن‌ها تا سرحد امکان برای راه‌اندازی مجدد کمک می‌شود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.